fbpx

W oparciu o grę miejską Liga Superbohaterów możesz zbudować kompletny event integracyjny oparty o wartości Twojej firmy z elementem prawdziwego CSR. Zintegruj swoich pracowników i wyzwól ich supermoce!

Fabuła

Miasto potrzebuje pomocy! Centra miast zostały opanowane przez złoczyńców, którzy szerzą antywartości takie jak Niewiarygodność, Beznamiętność, Sztywność, Brak ambicji i Lenistwo. Potrzebna jest pomoc Ligi Superbohaterów - tajnej organizacji, która udziela pomocy tym, którzy jej potrzebują. Tylko Liga, która zmienia świat w oparciu o Wartości Twojej firmy jest w stanie pokonać panoszące się zło. Pozwól wyzwolić supermoce swoim pracownikom.

Przebieg gry

Przed przystąpieniem do gry miejskiej każdy uczestnik eventu wybiera swoją główną „supermoc” spośród wybranych przez klienta wartości, a po dokonaniu tego wyboru otrzymuje dopasowany gadżet (np. maskę lub pelerynę superbohatera w kolorze związanym z wartością). Do gry produkowane są różne elementy wiążące fabułę z wartościami klienta np. plakat z Superbohaterami reprezentującymi wybrane przez klienta wartości

Uczestnicy poruszają się po terenie gry i wykonują zadania. Teren gry jest podzielony na obszary przypisane do każdej z wybranych wartości. Obszary są ulokowane w niewielkich odległościach od siebie.

W każdej turze gry zespół realizuje zadanie w jednym obszarze przez około 15 - 20 minut, a następnie przechodzi do drugiego obszaru. W jednym czasie na każdym obszarze zadanie może realizować wiele zespołów. Każdy zespół będzie przyczyniał się do częściowego “oczyszczenia” miasta ze złoczyńców, ale dopiero działanie wszystkich zespołów da efekt całkowity.

Misja społeczna

Istotnym elementem gry Liga Superbohaterów jest zadanie organizowane z lokalną organizacją sektora NGO. Zadanie jest zaplanowane w taki sposób aby odpowiadać na prawdziwe potrzeby organizacji i wspólnie wykonać realną pracę dla zaspokojenia tych potrzeb.

Zespół dostaje do wykonania pracę, którą musi wykonać jak najlepiej w możliwie jak najkrótszym czasie. Ocenie podlega zarówno czas jak i jakość wykonania. Zespół, który chce otrzymać najwyższą liczbę punktów musi dobrze zaplanować swoje czynności aby wykazać się jak najlepszą wydajnością.

Praca jest rozdzielona pomiędzy zespoły w taki sposób, aby po grze została wykonana całość zaplanowanej pracy. W każdym przypadku pracami kieruje osoba, która ma doświadczenie (np. pracownik budowlany, animator dziecięcy itp.), który rozdziela pracę i udziela zespołom niezbędnych wskazówek. Animatorzy kontrolują wykonanie prac przez zespół.

Zobacz przykład realizacji zadania

Zaufali nam:

  • Mediacom
  • Sygnity
  • Sephora
  • Aviva
  • Dentsu Aegis Network
  • Carrywater Consulting
  • Nokia
  • Bank Ochrony Środowiska
  • NETTO
  • Komisja Europejska
  • Cereal Partners Poland
  • Totalizator Sportowy
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Jysk
  • Wedel
  • Miasto Warszawa
  • SMYK
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Bricoman
  • BGŻ BNP Paribas
  • Euro RSCG Sensors
  • Havas
  • T-Mobile
  • Orange
  • Lighthouse Consultants
  • Toyota
  • Air Products
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Jet Events
  • Booking.com
  • Miasto Bełchatów
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Netia SA
  • Tchibo
  • PZU
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Royal Bank of Scotland
  • Muzeum Historii Polski
  • Matexi
  • Samsung
  • Nobell Congressing
  • Discovery Channel
  • Mondelez
  • Heyah
  • McDonalds
  • Provident SA
  • Konica-Minolta
  • Nikon
  • Google
  • Multi Communications
  • Roche
  • Innovatika
  • MICEtime SC
  • TVN

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt